Marketing i Customer Experience: współpraca, która działa
Cześć wszystkim! Nazywam się Urszula Kamburov-Niepewna, jestem Marketing Team Leaderem w Webankiecie. Witajcie w mojej serii artykułów „Przychodzi marketing do CX”, gdzie eksploruję kluczową współpracę między marketingiem a Customer Experience (CX).
Jak napisać dobre pytania do ankiety?
W tym kompleksowym poradniku omówimy wpływ źle zaprojektowanych pytań na powodzenie ankiety i pokażemy na przykładach jak przygotować skuteczne i bezstronne kwestionariusze dla CX, HR i badań rynku.
Joanna Szymańska: Kiedy realizować badania HR z Webankietą?
Kiedy dostępne w pakietach Microsoft 365 i Google Workspace formularze są wystarczające dla specjalistów HR, a kiedy warto sięgnąć po kompleksowe narzędzie badawcze takie jak Webankieta?
Analiza badania. Jak skutecznie wyciągać wnioski z ankiet i wcielać je w życie?
Dlaczego praca z wynikami ankiet to crème de la crème badania? Bo dobrze wykorzystana informacja może przynieść organizacji liczne korzyści. Pokażemy Ci, jak możesz uzyskać je w swojej organizacji.
Czym jest badanie opinii pracowników?
Badanie satysfakcji pracowników to klucz do odkrycia tego, co naprawdę dzieje się w Twojej firmie. I chodzi tu nie tylko o zadowolenie z pensji, ale również poznanie atmosfery w pracy, relacji z szefem czy możliwości rozwoju zawodowego.
Learning and Development. Znaczenie L&D w pracy specjalisty HR
Rola specjalistów HR w organizacjach wychodzi daleko poza zatrudnianie i zarządzanie personelem. Równie istotnym zadaniem jest nauka i rozwój pracowników.
Trendy i porównania. Jak szybko i łatwo wyciągać wnioski z badań?
Jeżeli analiza danych budzi w tobie lęk pierwotny, a na samą myśl o tabeli krzyżowej dostajesz gęsiej skórki, mamy coś, co przepędzi te obawy.
Jak poprawić reputację marki w Google Maps?
Czy można osiągnąć sukces w biznesie i zdobyć masę klientów, ignorując widoczność w sieci i opinie na temat prowadzonej działalności w aplikacji Google Maps? Pewnie tak, o ile jest się monopolistą albo gigantem w branży z wielkim budżetem na marketing i reklamę.